Saturday, May 11, 2013

وجاء زئرد الحلقه الثانيه




افقت من البنج لاجد امي و اخوتي حولي ... أجد اخي الصغير يهتف بي كده تعمليه وتولدي وانا نايم مش تصحيني .. كنت عايزه اصرخ فيه ده انت لو الحرب قامت جنبك مش هتصحى بس حطيت لساني جوه بقي و سكت – مش بمزاجي البنج تقل راسي و نمت تاني

افقت مره ثانيه على هز جامد من اختي قومي بقى ابنك هالك الدنيا عيااااط عايزك و كانت دي اول مره اشوفه – ياااه لو اقلكم على الملاك الي كنت شيلاه بين اديه بصيتله و انا مبسوطه و مش لاقيه كلام اقوله بجد جميل جدا ما شاء الله – افقت من نأملاتي لملاكي الصغير على كلام اختي الي زي ال ..... ها ايه رأيك في البعبع الي انت مخلفاه انا اول ما شفته اتخضيت يا بنتي ... ايه العفريت ده جبتوه منين
عفريت صرخت بها انت مبتفهميش حاجه ..ز ده قمر ........ قمر ايه ده يقول للقمر قوم و انا اقعد مطرحك ...قمر ده الدكتور بيقول راسه كبيره قوي ... ايه الولد سمع الكلام و نزل مكبر دماغه في الدنيا عايزه ايه هو بس فهم الكلام غلط و نفذه بالحرف و بعدين دي دليل الذكاء
تقلي انت مش شايفه وشه الازرق .. قلتيلها ده من تعب الولاده و هيروح ... طيب ووشه المكرمش ... عادي كل العيال كده اول ما بتتولد ... والله انت شفتي عيال مين الي كانوا عاملين كده .. طيب و مناخيره المبطرخه .. فين ده حرام عليكي دي مناخيريه سكرايه يا شيخه يا ظالمه
ضحكت اختي و قالت معلش بقى القرد في عين امه .. هنا أمي حبيبيتي قامت بالواجب قالتلها قرد في عينك ده قمر و زغنتوت و كميييييييييييل .. امشي خدي اخواتك وروحوا و ابعتولي اختكم الكبيره
اختي بصت لامي ماااشي مااشي ما هي ابن حبيبة القلب بقى .. و بعدين بصتلي الا صحيح يا وج هو حواجبه واقفه كده ليه... مسكت كوباية الميه الي جنبي احدفها بيها بس كانت جريت و مشيت
ده وحش ده قمر


بيني و بينكم لما بشوف صوره بتاعت اول يوم بستغرب بجد هو كان عامل كده ليه

No comments:

Post a Comment