Saturday, May 11, 2013

وجاء زئرد الحلقه السابعه




النهارده اول يوم العيد عشان كده هفوت حلقات كتبتها فعلا و بكتب حلقه لايف
ابني حبيبي اخيرا عبرني وضحك ياااااااااااااااااااه
ابني ينطبق عليه المثل ياه ياه ياواد يا تقيل على رأي سعاد حسني
ديما حاطط ايده على خده بيفكر او مكشر على رأي اختي الغلباويه مش بيضحك في وش العيش السخن
يتنبح صوتي ملاعبه ليه و في الاخر اخد ابتسامه خفيفه او طويله شويه ساعتها احس كأنه قعد يكركر

النهارده بقى قعد يكركر بجد و سبحان الله مع ادان العشاء و اعلان ان بكره اول يوم العيد
كنت قاعده مضايقه بصراحه اول عيد يعدي عليا وانا في الغربه ومش عارفه هعمل فيه ايه واحنا لسه مالناش معارف هنا
وعمال افتكر واحنا في مصر و العيله كلها تتجمع و نعمل خناقة البلالين كبار و صغيرين بنمسك بلالين و نستخدمها كسيوف ( عيلة اطفال بقى)
لكن الظاهر ان زئرودتي و عدوية قلبي حس بيا و لقيته و انا بلاعبه اداها كركره بجد زي العسل لدرجة انا باباه صحي من النوم مش مصدق على صوته
حسيت كأنه بيقلي كل سنه و انت طيبه يا ماما
وانت طيب يا محمد يا حبيبي ربنا يكرمك واشوفك عريس كده يا رب

اهو كده انا حسيت العيد جه كل سنه و انتم طيبين

No comments:

Post a Comment